Закрыть

Всі сервіси

Мегаможливості для медіа:

Мегаможливості для медіа: "Креативна Європа" оголошує конкурс проектів "Доступ до ринків"


  |  Інші пости автора

Якщо ви працюєте у сфері створення відеоігор, короткометражок, телесеріалів та крос-медіа – цей конкурс для Вас. Підпрограма Медіа від «Креативна Європа» оголосила конкурс «Доступ до ринків» з дедлайном 15 лютого 2018 року.

Конкурс «Доступ до ринків» має два пріоритети: 

— збільшення можливостей операторів аудіовізуального сектору для розвитку європейських аудіовізуальних продуктів, сприяння їх циркуляції на території та поза межами європейського континенту, а також підтримка створення копродукцій;

— підтримка В2В-івентів з метою обміну досвідом та промоції інноваційних моделей бізнесу у сфері аудіовізуальних індустрій.

Бюджет конкурсу становить 7,5 млн євро та передбачає підтримку до 55 проектних заявок у 2018 році. Результати конкурсу очікуються у травні 2018 року, початок проекту можна планувати на червень-вересень 2018 тривалістю не більше 12 місяців.

Креативна Європа покриває лише 60 % бюджету проекту, 40 % проекту має бути покрита заявником особисто або з інших наявних ресурсів. У рамках конкурсу передбачена як одноосібна подача заявки, так і консорціумом.

Подаватися можуть лише юридичні особи будь-якої форми власності (приватні компанії, НГО, фонди, асоціації, місцеві органи влади, ОДА тощо).

Є три категорії заходів, які можуть бути підтримані програмою:

1. Організація та проведення бізнес-ярмарок, медіаринків для європейських професіоналів у сфері аудіовізуальних індустрій
2. Створення онлайн ресурсів для обміну досвідом та налагодженню зв’язків між представниками аудіовізуальних індустрій
3. Заходи з метою промоції європейських робіт у сфері аудіовізуальних індустрій (В2В) (за умови участі як мінімум 3 організацій з 3 різних країн-учасниць Креативної Європи або європейських мереж, які об’єднують щонайменше 15 країн-членів КЄ).

Заявки по всім трьом категоріям будуть оцінюватися за 4 критеріями:

1. Значення вашого проекту та його додана вартість відповідно до пріоритетів конкурсу.
2. Якість контенту та заходів у рамках проекту.
3. Комунікаційна стратегія проекту (плани щодо інформування про його перебіг та результати, а також сталість проектної діяльності).
4. Організація роботи команди проекту.

Це чудова можливість для представників українського кіноринку та телебачення ініціювати проведення в Україні іміджевих медіа подій, налагодження зв’язків з колегами з інших країн-учасниць Креативної Європи (40 країн) та створення нових якісних продуктів.

Подавайтеся – часу вдосталь, а Національне Бюро «Креативна Європа» в Україні раде буде допомогти!


Новини інших ЗМІ
Загрузка...